Houston, we have a problem! - Reisverslag uit Cancún, Mexico van Kris en Jeroen - WaarBenJij.nu Houston, we have a problem! - Reisverslag uit Cancún, Mexico van Kris en Jeroen - WaarBenJij.nu

Houston, we have a problem!

Blijf op de hoogte en volg Kris en Jeroen

19 November 2013 | Mexico, Cancún

BAM! Daar gingen we dan, zo lang naar toe geleefd, 4 maanden reizen in Midden-Amerika. Na kort afscheid te hebben genomen van ons pap & mam, mochten we het vliegtuig in. Onderweg zouden we twee tussenstops hebben, eentje in Frankfurt en eentje in Houston. De lange vlucht van Frankfurt naar Houston viel me erg mee, ik lag namelijk al te slapen voordat we opgestegen waren haha! Uiteindelijk ook maar 4 van de 11 uur wakker geweest in het vliegtuig! Jeroen had wat meer moeite met het slapen in een vliegtuig en heeft dus maar een filmmarathon gehouden! Eenmaal aangekomen in Houston, hadden we maarliefst 2 uur om over te stappen, tijd genoeg zou je zeggen. Echter kregen we het voor elkaar 5 minuten te laat bij onze gate te komen en de vlucht te missen. Dit kwam omdat het al een half uur duurde voordat we ons vliegtuig uit waren en het vervolgens rete druk was bij de Douane.

Maargoed, vlucht gemist dus, wat nu? Customer Service zou ons wel even helpen en zo gezegd zo gedaan. Binnen een half uur hadden we een nieuwe vlucht en een hotel om te overnachten. Best prima, een nachtje extra in Amerika! Hebben toch tijd genoeg haha!

Vnochtend de vlucht naar Cancun wel gehaald en we hebben ook ons Hostel gevonden. Met een korte broek en een hempje al een rondje gelopen door Cancun. Op het eerste gezicht een mooie stad waar we iig 3 dagen zullen verblijven en dan zien we wel waar de wind ons mee naartoe neemt ;)

To be continued.....

Dikke Kus!
Kris & Jeroen

• 20 November 2013 - 00:29

Kings:

kijk dat ziet er goed uit allemaal, en tja een goed begin is het halve werk zeggen ze toch? haha, alle begin heeft zo zijn tegenslagen, dus kan alleen maar beter worden dus!! veel plezier daar en weet zeker dat de eerste plaats jullie zeker geen verdere tegenslagen zal geven en alleen maar mooie dingen zal laten zien!!! sprekend uit eigen ervaring!! succes daar en veel plezier, moet zeker goed komen

gr xx uit het Brabantse land ;-)

• 20 November 2013 - 06:26

Tony Maitimu:

Dat begint al goed! Blij dat jullie goed geholpen zijn.
    Liefs Tineke, Tony & Nikolai x

• 20 November 2013 - 07:43

Theo Janssen:

Mazzelaars. Goede reis en geniet

• 20 November 2013 - 08:18

Mam:

Och ja Krisje, weer een ervaring rijker, toch?
    Have fun, nu is het genieten echt begonnen!!

Xx Mam & pap

• 20 November 2013 - 08:21

De Purkes.:

Valse start dus. Kan gebeuren.
    Dan nu maar genieten. (En denk aan de foto van jullie beschermengel. Dan kan het niet mis gaan zou je zeggen......toch????)

Liefs van ons.

• 20 November 2013 - 08:34

Marloes:

Hahaha maar goed dat jij zo relaxt bent, ik zou al in de stress schieten ;) Maar goed te horen dat de reis jullie is meegevallen, dan kan het avontuur nu beginnen! Ben benieuwd waar de wind jullie naar toe brengt en kijk uit naar het volgende verhaaltje. Enjoy!

Liefs & knuffel!

• 20 November 2013 - 10:23

Leontien :

Haha, overal een oplossing voor te vinden wah!;)
    Nu lekker genieten van het warme weer, het mooie land en de heerlijke burrito's, taco en niet te vergete; Mojito's! Ik kijk uit naar de verhaaltjes en foto's van alle avonturen die jullie gaan beleven!
    Veeeel plezier en lekker genieten!!
    Dikke knuffel!

• 20 November 2013 - 11:33

Judith:

Haha Kris, dat kan gebeuren. Elk nadeel heeft zijn voordeel! Nu kun je lekker gaan genieten. Ben benieuwd naar je verhalen. Liefs Judith

• 20 November 2013 - 13:16

Hans:

Het mooiste van reizen is improviseren Kris en dat lukt al aardig zo te lezen. Korte broek en shirtje, wat een verschil met hier, natte sneeuw, nachtvorst, gladde wegen en de volgende week mogelijk de eerste vorst periode. Geniet van de zon laat je lekker opwarmen en GO Kris. Hans x

• 20 November 2013 - 13:31

Paulien:

Haha stelletje eier, ik snap dat jullie dit als vakantie zeen, maar komop! 2 oor um over te stappen? Zeker 'n lekkere broodjes kroam tege gekome wah?
    Gelukkig is alles good gegoan en hebbe jullie 't nag kunne oplossen :)
    Hiel veul plezeer in de korte boks en 't hemdje, ni te broen!!
    Tot snel kids!
    Xxxx Plien

• 20 November 2013 - 16:42

Elsa Het (kleine) Nichtje:

Hoi Jeroen en Kris,

Leuk jullie eerste bericht! Wel grappig dat jullie de vlucht missen maar idd tijd genoeg!
    Drinken jullie daar ff een lekkere cocktail? Hier is het namelijk ijskoud.
    Ik ga weer verder studeren

Groetjes! :)

• 20 November 2013 - 18:24

Sjan Minten:

hoi samen, leuk dat jullie goed aangekomen zijn, en nu jullie de vlucht gemist hadden, zijn jullie wel langer in de Amerika (is maar net hoe je t bekijkt!!!). ook fijn dat jullie zo snel de site gebruiken om ons op de hoogte te houden. we blijven jullie met plezier "volgen". groetjes oet ut koije zaerum!!!!

• 21 November 2013 - 15:04

Truus:

Het eerste opwarmertje al binnen, t avontuur is begonnen ;-))
    Geniet ze!

• 21 November 2013 - 22:55

Jos Raedts:

Ha Kris en Jeroen óf Jeroen en Kris. Kiek aan! Det is nag uns un begin van de reis. Loat mar metien merken wie jullie zien joa. Gewoen lekker te laat koame;). Denk det Jeroen gewoen oppe wc het Zachte Berm dagbook aan het leaze waar en Kris det anger. Mar makt ok niks det jullie hok al in de loôch hing. Jullie hebben as het good is toch tied zat. Naja, veul plezeer de komende tied in Kalkoen en bin beniejd nar jullie next hot topic. XXX